Alltid en början

Jag är på tåget, alla väskor (då menar jag ALLA 5 väskor!!) är på tåget. Det känns som en stadig början. Har åkt i ungefär i 10 minuter och nu är det konstigt nog kolsvart ute. Konstigt det där, rätt tråkigt med att åka på kvällen man kan inte sitta och titta ut. 
En annan sak att dokumentera när det gäller mig och tågresor är att det inte går ihop alls!! Jag är en bil människa, att åka kommunalt kommer som ett sista alternativ i de flesta fall. Kör man själv är risken mindre att bli försenad. Man behöver inte passa avgångstider osv. Dessutom var jag smart att skaffa en stor bil eftersom jag ofta har mycket saker med mig, även fast jag inte åker speciellt långt. Nu är det kaos när jag ska på tåget med alla väskor och av vill jag inte ens tänka på.... Väntar några timmar med det. Ska äta lite mer polly och kankse kolla en film. Får inte glömma att jag bli skiträdd varje gång vi möter ett tåg som bara dyker upp i den svarta rutan för att sen försvinna.
DISLIKE!!!!

Morsning korsning mina käraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0