stupin in love

God morgon världen!
Det är onsdag morgon och jag ligger bänkad i sängen och glor på tv. Inget jätte intressant dirr. Ska snart ta steget och försöka dra av täcket och ta mig upp för lite frukost. Men det är sååå skönt att ligga kvar här. Men har lite saker att stå i idag. Ska hämta min bil som pappa och farfar höjt fram :) Nu är min bil mycket glad!! Ska upp till Handen och köpa ytterligare någon del och lämna tillbaka 2 delar på Mekonomen. Ska även ut och skänkla på en söt raggsocka :D
Försökte hitta en bild på honom men hade ingen på den här datorn. Måste få igång min dator snart :/ Kan dessutom inte hitta laddaren till min surfplatta så kan inte använda den heller :(

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0