Time crime

Det är söndag och jag har varit hemma i två dagar och det känns underbart! Dock har det varit två hektiska dagar så längtar väldigt mycket efter den dagen då jag inte gör något alls!! Fast i och för sig när den dagen väl är inne kommer jag ångra att jag längtade efter den, det känns jobbigt!

Nu måste jag klä på mig, fixa till med lite smink, städa till mitt rum och sen vara social hela kvällen :) Vi firar min födelsedag i efterskott så idag har varit som min födelsedag efterosm jag missade den när jag var i Skåne.
Den här dagen har tyvärr gått för fort men varit riktigt mysig, startades med frukost på sängen med Mami, Zozzo och hennes kompis. Sen hopptävling och nu kommer släkten och lite muppar och ska bli så skönt att träffa alla igen.

Nej fullfart nu bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0