Varning för känsliga läsare!

Det här är min blogg och här skriver jag mina känslor och åsikter, passar det inte dig i smaken sluta läs!
JAG TYCKER att man är rätt patetisk om man måste börjar vrida och ändra saker för att dölja sanningen och det för att inte erkänna att man är helt dum i huvudet, pantad i kolan eller vilket uttryck man känner bäst för att använda., och gjorde fel. Men för dig spelat det ingen roll för alla tror du inte gjort något medans andra fick ta din skit! Bra för dig hoppas du är jävligt nöjd!

Nu över till något helt annat!! Jag är känslomässigt kluven, hur är det fysisk möjligt att samtidigt hata något och dessutom gilla det samtidigt?! Det är typ som att hatets försvar blir att gå över till att man gillar det istället. Konstigt det där.


Världens bästaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0