His lucky charm!

Imorgon är det lördag och som ni normalt funtade människor vet så kommer söndag efter, och då är jag ledig!! Undrar vad jag ska hitta på för spännande då :)
Just nu borstar jag mitt hår med en borste som jag fick låna av Becca och den är mirakulöst bra!!! Jag är så håröm att jag aldrig borstar håret annars utan tvingar min mamma att göra det. Men det funkar med det här! Sen har jag dessutom köpt en inpackning från Bodyshop som gjort ett grymt jobb i mitt hår, använder den och en balsamspray 3gg/v. Så fort kommer hem ska jag köpa resten utav den serien :):) Kanske ska sno med mig Beccas borste också hihi

Ikväll väntas fredagsmyys med Magda och Lisa :) myys myys!
Hejdå töntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0