just more

Jag är bänkad på mitt rum i Skåne och har precis tryckt i mig lite mat (keso och banan). Just nu är allt faktiskt bara spännande, vill komma igång och jobba NU!! Men är lite skönt att ta det lite lugnt efter att ha släpat runt på 6 väskor. Få hitta hem lite. Funderar på att gå en sväng och kolla runt lite, fast jag vet inte riktigt vart jag ska gå. Ser mest gröna ängar och där har jag ingen lust att gå ut! Kanske blir en film eller om jag ska läsa lite, hmm ja vi får se hur det blir med allt och inget :)

Bjuder på den här bilden på mig och älskade Madicken, hittade den lite random nu :)


Tjing tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör du i Skåne? :) plugg?

2011-09-08 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0