Livet på landet!

Förlåt, tanken är juh att jag ska hinna blogga massor nu när jag är här i Skåne men det blir aldrig av. När jag äntligen är hemma vill jag bara sova! Det är faktiskt rätt synd om mig!!
Ska dessutom påbörja en liten nedräkning och försök lista ut vad det är till ;O 13 dagar kvar!

Just nu har jag precis tryckt i mig lite pannkakor med keso och sylt = ASGOTT!! Ni måste testa det, och ni behöver inte bli förvånade över att jag stekt pannkakor för de är de inte hihi 100% färdiga i paketet. Gillar sånt :)
Jag har dessutom börjat någon super duper kur för mitt hår. Var dags när jag insåg att hela mitt hår var på väg att bli en ända stor dread xD Så nu är det inpackning från bodyshop 3ggr i veckan och en spray därifrån som jag har i morgon och kväll varje dag. Mitt hår stog typ rakt upp där ett tag men det börjar bli bättre nu. Det är inte kul att vara håröm ska ni veta!! Får se om det kanske blir bättre så jag kan försöka borsta det snart. 

Vad kan jag mer förmedla er om... Jo nu vet jag!! Pappa har fått 3 kattungar nu i veckan, det ska bli så kul att få gosa med dem när jag kommer hem!! Längtar rätt mycket faktiskt till de där små hårbollarna! Men mest av allt saknar jag min stora pälsboll där hemma som driver min älskade mor till vansinne !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0