Satan i gatan!

Ledighetens underbara dag börjar lida mot sitt slut och jag avslutade den med kvällsfodring! Inte är man helt ledig här inte!! Imorgon är klockan ställ på 05.45. Som jag längtar....
Den här dagen har varit precis så perfekt som söndagar ska vara. Sov bort hela förmiddagen, kollat på film, degat framför tvn och som avslut blev det tacos framför tv med mycket trevliga typer, varav den ena är så trevlig att den 20.50 sätter sig i bilen och åker och köper hallonpaj med vaniljsås!! Vilka änglar jag har runt omkring mig! Nu är dock huvudet fyllt med ångest, ryktas om en mindre spännande vecka med folk bort hit och dit. Men med mycket saker att göra går tiden fort och det är alltid något :)

Nu tänker jag sova,eller bara spela lite word fued först. Sen sova ;D

Sleep tight my sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0