the world we know

Gud vad det är skönt att bara ligga i sängen och inte göra någonting alls förutom att glo på datorn! Det är stunder om de här man lär sig uppskatta här nere!! haha.
Fick för en stund reda på att vi haft en vinst på ponnytävlingarna hemma! Nathalie och Cosmos tog hem den med 70% :) KUUUL!!

Vad som händer idag vet jag inte riktigt. Jag och Becca ska till en hästaffär :D sen har det ryktas om att Magda ska fixa mat idag för att hon har nystädat hus, så ska bli spännande och se hur det blir med det ! Men först tänker jag nog ligga kvar här en stund och inte göra allt för mycket för sen är det 69 timmars arbete som väntar innan jag är ledig igen. Det är rätt många timmar och det är bara 12 av dem som är rast!! Så 57 timmar rent arbete på 6 dagar. Hahaha vilket matematiskt inlägg det blir. Tror jag ska sluta tänka på det där för det låter bara jobbigt :)

See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0