En början blir ett slut

Nu börjar även denna måndag att lida mot sitt slut och jag ligger nermyst i sängen alldeles nyduschad, hur skönt som helst. Ska snart låta sömnen ta över de sista timmarna av detta dygn. 
Vad har jag tillbringat tiden med denna dag då? Jo en hel del skolhäng blev det, började 08 och åkte därifrån vid 17, eller tåget gick då så lämnade skolan lite innan ;D
Väl hemma så slängde jag i mig lite mat och vilade en liten liten stund för att sen bege mig till gymmet för lite träning. Planen var egentligen att jag skulle fått på sommardäcken på min bil också men det blev inte så. Det blir imorgon istället. 
Nu ligger jag här i sängen och skriver universums tråkigaste inlägg samtidigt som jag messar med Sofie och kollar klänningar på internet eftersom jag ska vara tärna på min brors bröllop i sommar :)

Tjingtjing folket jag orkar inte skriva mer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0