Godnatt!

Kvällen har tillbringats med mina fina grabbar vilket var mys mys :) Nu ligger jag (som vanligt när jag skriver dagens sista inlägg) i sängen. I och för sig blir det här egentligen dagens första men jaja. Planen nu är att jag ska sova för jag är riktigt trött! Imorgon väntar en dag fullproppad med aktivitet. Först har jag kurs i stallet och sen ska jag hästsköta åt Helen när hon ska iväg och tävla allsvenska på Nynäshamn. Gäller att vara piggelin då :)
Dessutom har jag lite sovmorgon vilket ska bli skönt, har ingen sovmorgon på hela veckan. Fy faan vilket jobbigt schema jag har!!  Delar med mig av det, men bara att bita ihop bara 8v kvar nu sen är det slut på riktigt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0