Like how it feels

Usch vad det går dåligt med uppdaterande nu för tiden.. Hmm bättring på det alltså!
Annars då? Jo även denna dag har bara rusat förbi måste jag säga. Började dagen med att byta däck på bilen. Eller det var mest pappa och Frippe som gjorde det av någon anledning.. Men fort gick det :) Därefter stod det skola på schemat vilket var rätt segt faktiskt. Väl hemma var det bara in och vända sen åkte jag till verkstan och tvättade båda bilarna så nu är de jätte fina och mega glada  :) 

Jag känner att även fast dagarna bara rusar förbi så är effiktivteten på topp just nu! Jag gör en jävla massa saker även fast det inte känns som jag gör det :p Hur går det ihop vet jag inte.

Imorgon väntar SvB Nationella och det suger rätt hårt... Sen efter det ska Sofie få skänkla som in i helvete kan jag säga! She´s the next star ;D

Bye bye beautiful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0