Man blir vad man blir

Vart faan tog den här dagen egentligen vägen?? Den som har ett bra svar på det kontakta mig snarast!!
Men jag är ändå duktigt nöjd med min effiktivitet. Sov till tio typ, fixade super god frukost med smootie som jag älskar :D Sen for jag till stallet och skänklade runt på KB och snackade lite skit med Helen, hade även kurs i Vi i stallet. Mötte upp Sofie och vi åkte vidare ut till Hemfosa där hon skänklade runt lite. På vägen hem stannade jag förbi Konsum och köpte godis samt en sväng förbi verkstan och snacka lite skit med Frippe. Ska förhoppningsvis få byte däck på bilen imorgon! Äntligen, med min tur kommerjag bli stoppad snart och får böter annars. 

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på min na favoritlåt för stunden, dock ligger Sail med Awolnation lite bättre till. Den låten kan jag inte sluta lyssna på, det går inte!!



Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0