maybe I'm a different breed

Efter att ha tillbringat em/kvällen i stallet är jag nu hemma och nerbegravd i min underbart fantastiska säng. Dock är det så jävla kallt i vårat hus att jag bokstavligt talat inom snar framtid kommer frysa ihjäl.. Lite mindre kul.
Annars ber jag åter igen om ursäkt för dålig uppdatering men helgen blev lite kaotisk med utgång i lördags och jobb igår. Däckade rätt hårt när jag väl kom hem eftersom helgen inte direkt bjudit på jätte mycket sömn :( Men eftersom jag och Sofie skrattade mer än någonsin (det sägs att ett gott skratt förlänger livet) kommer jag ha tid att ta igen det :) Allt löser sig alltid, även fast det kanske inte blir som man vill.

Men annars tänkte jag bjuda på DAGENS MINNE nu när jag ändå är igång här och skriver.

Min tatuering på armleden. VILA I FRID FINA UNDERBARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0