Min kärlek

Godafton folket!

Nu ska jag sätta på min favorit film genom tiderna! Fast and furious --> JAG TYP DÖÖR VARJE GÅNG JAG SER DEN!!
Annars har dagen bjudit på en hel del spännande saker. Bland annat så har jag köpt mig ett par ursnygga nya ridbyxor. Jag som får rida så mycket.. Men i alla fall så har jag inhandlat ytterligare ett par Cavallo ridbyxor. Lite som tröst, jag behövde dem verkligen! Okej?!

Annars är jag jäkligt glad över att jag åkte taxi till och från skolan idag eftersom det var helt värdelöst där. Hade kännts så ovärt om jag åkt tåget in. Men fick i alla fall klart rapporten om Florida vilket var en lättnad för mina axlar. Visst är det så man säger?

Nek nu väntar Paul Walker, han tjatar så jäkligt. Förlåt kära läsare :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0