När kvällen kommer

Usch vad klockan går fort :( jag vill inte gå och lägga mig för jag vill inte vakna och ha måndag.... Dock är jag efter den här helgen fruktansvärt trött och vill inte annat än sova på grund av det. Livet är rätt komplicerat ibland.

Men idag har det varit tävlingsdags och alla ryttarna skötte sig bra. IB var lätt bäst i sin klass tycker jag ;) (hehe) Om inte annat hade hon snyggast knoppar :p Som jag kämpade med att få dit den, där kan vi snacka om blod svett och tårar haha. När jag skulle göra pannknoppen drog hon ner mig från pallen vilket resulterade i att jag landade rakt på mitt skadade ben = AJSOMINIHELVETE! Men jag överlevde det hela.

Ha det gött så får vi ses när vi hörs av imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0