Rehab, rehab

hahaha det går bra för mig att berätta om min rehab träning xD
Men kan uppdatera er som är intresserade att det går primo! Jag har fortfarande inte fått till ordentlig sträckning. Men böjandet går alldeles utmärkt. Tränas gör det nu på gym 3ggr/v. Vilket är underbart! Dock är det en hel del cykling på schemat och det tycker jag är sisådär kul. Men men vad gör man inte för att bli bättre.

Ärren på knäet ser inte speciellt fina ut alls... Men det är inte mycket jag kan göra åt det heller. De är där de är liksom. Otroligt skönt att blivit av med all svullnad som varit runt knäet. Den som varit på baksidan av vaden och knäet är nästan borta, men inte helt. Det märks när jag ska försöka böja knäet i 90 grader för det tar emot dåm vilket det inte gör på andra benet :)

Om jag hinner kan jag berätta om mina rehab övningar imorgon. De är rätt spännande. Sveriges tightaste legs here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0