Somliga går med trasiga skor

Usch vilket tråkigt väder det är ute... Regn, regn och regn. Men men regn det behövs det med för att sommaren ska komma antar jag. 
Idag har jag äntligen inhandlat förfriskningar till min bil, så imorgon ska pappa fixa det och sen är det bara att tuta och köra igen! LIKE LIKE!! Har även skrivit religons prov idag, och det hoppas jag aldrig mer behöva göra. Usch avd jag hatar den skiten. Så sjukt tråkigt, under dessa lektioner så gör jag allt annat än koncentrerar mig. Det går bara inte. Jag saknar allt intresse för det och ja då blir det så helt enkelt. 

Jag hade en liten fundering som jag tänkt hela dagen på att dela med mig av till er, men nu är den helt bortblåst. Vet inte varför jag är såpass trött som jag är, för sömnbrist är det sista jag har. Sover som en stock på nätterna just nu och dessutom hinner jag med alla timmarna jag behöver. 

Ska nog ägna mina trötta ögon åt lite tv gluttande :) vi ses och hörs gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0