the end

Vaktar hunden idag då pappa och Marre är på begravning. Det har gått fantastiskt bra med lite hjälp från Frippe som hade han på förmiddagen :) Tusen tack gulliga du!

Dagen har bestått av gymning, plugg, promenerande med hunden och lektion för Sofie på raggis. Skit vilken skillnad det är på bara tre gånger. Stolt över henne :) Sen har jag även lekt en hel del med Ozzi så han är utslagen nu i sin säng, Trampe ligger utslagen i soffan och jag ligger här i soffan och är rätt trött jag med. Så det kan gå!

Känner mig lite halvrisig faktiskt, hoppas inte jag blir sjuk igen :( Känns så just nu, fryser duktigt mycket och har en huvudvärk som skulle kunna lämna svampmoln om den exploderade. Då gör det ont kan jag säga!

Vi hörs folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0