The pro!

Seriöst hur går det här till egentligen? Tiden går för fort, PAUS!!! Jag hinner inte med alls. Klockan är redan tio och jag har massor av saker jag borde hinna med idag. Men nu är jag apatrött och bara vill sova.. Kanske hinner med något mer imorgon :p

Numera är man dessutom lite av en kändis när man är med i en av Sveriges större hästtidningar ;D Tänker inte säga vilken det är försen jag sett resultatet själv xD hahaha. Det handlar i alla fall om min tid i Florida. Jag vill ha den nu, nu, nu, nu!!! 

Nu ska jag krypa till kojs, är helt slut efter att skrivit nationella prov, tränat Sofie och allt det andra jag gjort idag. Är nog inne i en sån tröttperiod igen. Det känns inge bra alls för jag har så sjukt mycket att göra klart i skolan.... Hjälp sökes!! 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0