Borta bra, men hemma bäst !

Äntligen hemma igen, visst var det underbart i Florida. Men det finns inget så skönt som att komma hem till livet och sina rutiner. 
Pappa och Bekke hämtade mig igår vid flyget, vilket var skönt. Hade aldrig i mitt liv tagit mig hem komunalt! Sen känslan av att öppna ytterdörren hemma och Malibou kommer springandes i full kareta. Det får mitt hjärta att blöda! Haha säger man så? Jag älskar i alla fall den katten så mycket. Han var lite fndersam i början, men sen som alltid när jag varit borta en längre tid så sov an PÅ mig hela natten. 
Men det bästa med att komma hem är nog ändå att få vakna i sin egen säng, jösses vad skönt det var. Dock ville jag gärna somna om när klockan ringde 11.15. Jag är van vid att klockan är 05.15 den tiden, men jag låg och gosade med min älskade katt en stund och nu sitter jag i köket med datorn och ska försöka tillaga lite frukost :)

Vissa skulle nog kalla mig galen igår, men planet landade igår vid 14.30 och då hade jag flugit i ca 15h! Klockan 18 var jag i stallet för att rida. Dock var det duktigt kallt! Men jag överlevde, allt för att rida lite. 

Nu ska jag njuta av min frukost och sen ska jag ut på lite ärenden och bara ha det underbart idag! Njuta av att vara hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0