Florida here I come

Allt känns färdigpackat och jag känner mig rätt klar fysiskt, men det där med psykiskt klar är jag inte. Jag skulle kunna skjuta upp det hela en månad för ja tiden har gått för fort. Det är 6 månader sedan vi bokade resan och nu sitter jag här och väntar på att få åka till Arlanda och flyga iväg mot nya äventyr :)

Det är ändå rätt roligt det här för det var för cirka 3 år sedan som jag sa att jag någon gång i mitt liv vill åka till Florida och jobba med hästar. här sitter jag nu i början på februari 2012 och ska faktiskt dit och göra precis det. Den som väntar på något gott !! 

Alla ni barndaltande idioter ha ett trevligt fortsatt liv, mitt kommer alltid vara så mycket bättre! 

Puss på er älskade vänner och familj som peppar och stöttar! Vi får se när nästa uppdatering kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0