Turn me on

Ja nu ska jag börja dokumentera min resa till staterna. Det blir en bild dagligen tills alla är upplagda. Till det kommer en liten berättelse eller liknande. Så här blir det första:



Den 3 februari klockan tidigt på morgon började resan mot Arlanda i röda faran. Lite senare fast fortfarande tidigt på morgonen satt jag placerad på planet mot Frankfurt, där jag sedan bytte plan till det som flög till Ft Lauderdale. Men tillbaka lite i tiden, då jag planet lyfte från Arlanda. Det var fortfarande mörkt ute och en bra bit upp i luften såg vägarna ut som lava sprickor och det var jätte fint. Jag kommer tyvärr inte ihåg så mycket mer för jag var trött och somnade mycket fort. Blev väckt 2 timmar senare av ena flygvärdinnan. Vi hade då landat i Frankfurt :) Väl där var det lite små jobbigt för planet som jag skulle med hade problem med motorerna och kunde inte flyga så vi fick vänta i 2 timmar på ett annat plan. Sisådär roligt, speciellt eftersom jag stressat från det andra planet eftersom tiden var rätt knapp egentligen, och väl inne i väntsalen finns det inget mer att göra än att sitta på en plaststol.. Jätte skönt verkligen. Men jaja till slut landade jag äntligen i Florida 12h senare!
Nu måste jag sätta fart. Kryssning på ingång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0