Åtta sätt att vinna mitt hjärta

Ojojoj den här blir riktigt svår... Jag tror inte det går faktiskt !! Haha nej men ska försöka få ihop något.

  • Överraskningar går alltid hem :)
  • Tålamod, det krävs för att ens få mig intresserad. Jag vill ha det jag inte kan få !
  • Charm med det lilla extra är ett måste.
  • Bara att säga att man gillar att ha rent och iordning ger en bra förutsättningar xD HAHAHA !!
  • Att man har förståelse för min satsning på hästarna. Att det är min livsstil och inte bara något jag gör som hobby !
  • Visst min katt är galen men man måste älska honom !! Annars är det kört mohahaha
  • Att man är säker i sig själv med bra utstrålning är riktigt sexigt !!
  • Jag gillar när någon är målmedveten och vet vad den vill med livet. Att man har en plan för hur man ska komma dit man vill och kan kämpa för det man vill.
Yes jag fick ihop 8 punkter. Är riktigt stol över min prestation haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0