Couldn´t stay

Jag är hemma och vilar mig lite just nu, snart kommer det fin besök och hälsar på mig :)
Operationen har gått bra, jag har rätt ont i mitt knä och hoppar runt med kryckor igen = livsfarligt! Nu råkade jag till och med äta en grön winegumes för att jag inte tittade vad jag tog... Men problemet löstes lätt, bara att spotta ut den :D 
Men tillbaka till ämnet, idag mår jag bra, har varit förbi stallet en sväng också. Gårdagen var dock mycket värre, jag svimmade och spydde omlott och mådde skit helt enkelt. Försökte åka hem men hittades mitt i en korridor och blev tillbaka körd... Nu är jag dock hemma, utan smärtis så det gör rätt ont just nu. Men det överlever jag. Får ställa mig i Pensionärskön på apoteket imorgon :)

Ha en trevlig kväll sweeties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0