Fucking perfect --> not

Varför kan aldrig något gå som jag vill? jag förstår det inte, jag är en snäll människa som sköter mig finfint, men ändå så går ytterst få saker som jag vill. Man brukar säga "efter regn kommer solsken" mitt liv känns mer som "efter solsken kommer regn!" För det är ungefär så det är. Först är / känns något riktigt bra och sen BANG ! så kommer det där jävla bakslaget... Varför kan inte bara jag styra världen och allt som händer? Allt skulle bli så mycket bättre då! :D



Här har ni förövrigt kärleken i mitt liv! Hon och MM gör mitt liv fullgodat :) Djur är så mycket lättare än människor. Man slipper anstränga sig och anpassa sig. De är inte dryga och irriterande. De är söta och underbara precis så som man vill ha dem :) Precis så som jag är haha !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0