Geeky

Jag är stolt över mig själv ! Jag har fått klart avels uppgiften i hemkunskap, bara 2 år sen med den typ xD Sen har jag även påbörjat min träningsdagbok och sitter nu och försöker räkna lite foderstater. Det är effektiva tisdag idag. :) Nu höll jag på att glömma att jag mitt i all denna effektivitet även hunnit med ett möte i stallet ! I'm fucking awsome! 

Dock har jag ett störelsemoment, Malibou.. Jag servade mig själv med en god fruktsallad med lite glass på = Mums. Malibou instämmer så han försöker se så söt ut som han bara kan. Jag tror hans ansikte spricker snart för att han blåst upp det så gulligt. Ögonen ska vi inte snacka om! Så söt. Han vet dock om han sitter här tills jag ätit klart så får han skålen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0