Sju saker som jag ofta tänker på

  • Tino är definitivt det som jag tänker på mest !
  • Hur jag ska ta mig dit jag vill i livet. Att alltid ha en back up plan redo !
  • Malibou Monster och alla hans rackartyg hihi
  • Just nu tänks det en hel del på mitt knä och hur det kommer att bli i fortsättningen..
  • Nu är det även student tankar i huvudet, det är inte långt kvar nu !!
  • Minnen såklart också, det varierar lite vad men man blir alltid påmind om något :)
  • Wordfeud ord !! Seriöst jag är så sjukt beroende att det nästan är sinnessjukt.
Nu var vi klara för idag :)

Kommentarer
Postat av: Knattis

Vad heter du på wordfeud? Om du vill ha spö alltså!? :D <3

2012-01-13 @ 14:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0