some shit about 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort? Säkert!
Höll du några av dina nyårslöften? Nej för jag har lagt ner det där för länge sedan !!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej och tack gode gud för det !
Dog någon som stod dig nära? Nej det klarade jag mig utan detta år.

Vilka länder besökte du? Finland typ..
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Jag vill ha tillbaka Tino, annars vill jag ha en ny häst!
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 11 augusti !
Vad var din största framgång 2011? Utvecklade min ridning väldigt mycket
Största misstaget? Jag skulle nöjt mig med att hittat vattnet vid berget...

Vad spenderade du mest pengar på? Tino !! Utan tvekan
Gjorde någonting dig riktigt glad? Om det gjorde !

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Hmm jag vet inte faktiskt, har nog ingen riktig 2011 låt. Grenade kanske.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det var i perioder. Men för många stora nedgångar för att man ska kunna kalla det ett bra år!

Vad önskar du att du gjort mer? Levt livet !
Vad önskar du att du gjort mindre? Sett tillbaka på skiten som hänt !
Hur tillbringade du nyår? Med mina finaste vänner :)

Favoritserie på TV? Vamps och Sons of Anarchy !

Bästa boken du läste? Vampire academy serien

Något du önskade dig och fick? Ett fantastiskt halvår med Tino!
Något du önskade dig men inte fick? Ett bra avslut med Tino....
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jobbade arslet av mig i Skåne !

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Som jag nämnt några gånger om inte Tino hade dött hade det varit det perfekta året !
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? 100% mig själv

Vad fick dig att må bra? Tino, mina underbara vänner, stallet och min familj !
Vem saknade du? En nära vän och Tino !

Och efter att ha nämnt Tino 118 gånger så får han vara med på en bild också ! Bara för att han är och kommer alltid att vara världens bästa Tino!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0