Todays shit

Idag har det inte hänt mycket alls faktiskt, skola bara faktiskt. Nu ligger jag bänkad i sängen och har ingen som helst lust i hela världen att flytta på mig. Har dessutom en skål med winegums brevid mig :) Men ska åka och skänkla runt lite ikväll innan jag äntligen får sova ! Blev inte överdrivet mycket sova för min del i helgen tyvärr, och igår kunde jag inte somna så han med hela säsong 1 av Prision Break = awsome !!

Nej nu ska jag vila mig lite, sen försöka äta och byta om så jag kommer hem någon gång ikväll och får sova !!
Seriöst är det de livet går ut på? Jag tror nästan det, alltså man gör det mer än 50% av sitt liv och det är hur skönt som helst. Jag längtar efter att få gå och lägga mig till exempel haha. Tänk att de finns dem med sådana psykiska funktionshinder som gör att de inte kan sova = Creepy !!

Morsning korsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0