2012 is here !

Äntligen är 2011 över, jag hatar det året!!! Visst har det kommit med en hel del positiva händelser osv men det har hänt för mycket dramatiska saker för att det ska vara naturligt. Jag tänkte förrut att jag skulle summera året som varit i en punktlista, men det blev inge bra. 

Mitt år började lite trassligt men sen fick jag kontakt med världens bästa K och började rida Tino. Det är bland det bästa som hänt mig. Den hästen förgyllde min vardag! Jag började jobba på donken, fick min bil och det var tävling och träning varje helg med blandade resultat. Lite utspårande utgångar har det varit utspritt över året. Även hunnit med några kryssningar :) Midsommar firades med järngänget (+/- några ) ute på nåttarö och slutade med att jag innan 12 roterat knäet så att korsbandet gick av och nu till och med kanske ett ben är krossat :) Någon månade efter det lämnade Tino oss. Det vill jag aldrig någonsin vara med om igen! ALDRIG!! Saknar honom så mycket, vi hade för kort tid tillsammans.. 
Jag har varit nere hos Minna Telde i 5 veckor. Det var mycket lärorikt men slitsamt. Sen flög tiden fram det blev utgångar, lucia, julafton och slutligen nyår som firades i Örby med järngänget, och den här gången var alla där :)


Nu ska jag sätta på en film och försöka överleva svälten jag är i, man får tydligen inte äta ett visst antal timmar innan operation... Suck. Bara för att man inte får äta vill man !


2012 har börjat bra så nu hoppas jag på ett revange år från förra !
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0