Ack den som ger sig!

Jag är för dålig på det här med att uppdatera ordentligt.. Jag ber om ursäkt igen! Men jag bor hos min moster nu när hon är bortrest och hon har inget internet så det blir lite svårt att blogga då. Men inatt ska jag sova hemma med min mysiga lilla katt, som för övrigt har något emot mitt ena gossedjur. Han mördar den varje gång han får syn på den stackars lilla katten.
Men det är inte det som jag tänkte skriva om idag utan om mitt besök till sjukgymnasten i onsdags. Det ser mycket lovande ut, jag har redan mer rörlighet än vad som är vanligt och min sjukgymnast sa att om jag är envis och tränar ordentligt så kan vi nog dra ner ridförbudet någon månad. Men först måste hon se resultat! Mitt mål är inte att dra ner med någon månad utan snarare några månader så det tränas på här hemma!! 

Så nu har jag inte tid med det här nu ska jag göra lite tåhävningar och sen lite benlyft ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0