Då var det gjort!

Förlåt för dålig uppdatering igen men jag har inte sovit hemma de senaste dagarna!
Men nu börjar jag även mitt rehabprojekt här i bloggen, så att ni kan följa min kamp mot att bli frisk, som för mig är jävligt jobbig. Jag har ridförbud i 6 månader, och det för mig är väldigt lång tid eftersom det är vad mitt liv handlar om! Men jag ska kämpa för att bli frisk så fort som möjligt och hur jag gör det kommer ni kunna läsa här :)

Operationen var igår och jag var hemma vid sjutiden, fick då finbesök av min bästa granne. Som för övrigt hade med sig tulpaner som är mina absoluta favorit blommor :) Det uppskattades väldigt mycket! Överhuvudtaget alla som hörde av sig igår och stöttade värmde. Det är en jobbig tid för mig nu framöver så jag behöver det!

Nu måste jag ta tag i att kontakta skolan och allt sånt där. Är sjukskriven i 2 veckor.. Kommer ha det så underbart roligt här hemma.....
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0