En dag som alla andra

Jag hade planer på att bjuda på en bild i detta inlägg men eftersom datorn vägrar sammarbeta och hellre leker utvecklingsstörd så blir det inget sånt inte.. Tråkigt värre helt enkelt. 
Idag är det i alla fall Sofies 20års dag ! Mycket viktigt förstår ni :) Nu slipper jag vara gammal ensam igen hihi. GILLART ;D

Denna dag har varit riktigt skön, vaknade rätt tidigt dock men gick inte upp försen vid tolv någon gång och åt frukost med far min. Sen kröp jag ner i soffan och låg och myste framför tvn med godis medans han fixade med tvättstugan i deras källare. Nu är jag åter parkerad hemma hos mamma och borde sätta fart med lite plugg men huvudet är inte riktigt med ännu. Dock känns knäet mycket, och då menar jag MYCKET, bättre idag :)

Bajskorv på er nu orkar jag inte skriva mer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0