En morgon utan dess like

Godmorgon! Hur har eran natt varit? Min har varit väldigt delad. Somnade nästan på en gång igår kväll! Dock vaknade jag strax innan fem och hade så fruktansvärt ont! Som tur var hade mamma laddat upp med en omgång smärtisar brevid sängen :) Dock hjälpte det inte riktigt så efter en halvtimme var jag tvungen att kravla mig upp för trappen så jag kom åt kylbandaget, som för övrigt är min räddning här i livet. Det är så underbart att ha på, lindrar smärtan och tar ner svullnaden riktigt bra. Jag rekomenderar folk att införskaffa en sådan!! 

Har även provat på att duscha nu på förmiddagen och det var ett projekt i sig. Det tog sin tid och jag trivs inte med känslan att vara handikappad och inte klara mig själv. Men förhoppningsvis släpper det snart. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.. Det här är inte direkt det roligaste jag varit med om. Men what to do now liksom? 

Nu ska jag försöka vila lite, ha en toppen dag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0