Idag, idag, igår och idag

Idag var det tillbaka till gamla rutiner, det vill säga jobba på ridskolan. Solen sken hela långa dagen och finns det något bättre? Jag trivs på mitt jobb :) Hade dessutom sådan tur att jag fick början 8 istället för 7 = Gillart!! Fixade ny frisyr på Benjamin, så nu ser han lite mer vårdad ut haha. Fina hästen! 

Dock var jag väldigt trött efter jobbet. Åkte till Ängsvägen och slängde in en maskin med tvätt, gled ner i soffan och gosade med katten. Nu är jag dock hemma på Nederstavägen, nyduschad och ren vilket känns bra. Dock fortfarande trött så ska kanske belöna mig själv med en liten powernap ;D

Juste det har jag glömt, gårdagen tillbringade jag med Vero, vi åt på Waskos och sjöng singstar så det dånade om det. Jag älskar det spelet, trots att jag absolut inte kan få fram annat än falska toner ur käften. Men jag lyckades vinna rätt många gånger vilket gjorde mig mycket stolt. Vero är svårslagen annars hahaha :) Kvällen avslutades med att vi kollade på Trassel, som var såå bra! Dock såg jag bara halva filmen eftersom jag somnade men ändå. Det jag såg var duktigt bra!!

Nu orkar jag inte skriva mer osammanhängande texter. Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0