Just a little bit!

Dags för bild nr 2, här ser ni lite utav det rum som jag tillbringade sovtimmarna i under min lilla resa. Sängen var inget man direkt skröt om, den var skön men jävligt liten. Resultatet av det blev att jag ramlade ur sängen 3 gånger.... Jag borde sova i en säng med staket eller något liknande hahah. Dock har amerikanarna något speciellt för sig när det gäller sängar, det är som att vara prinsessan på ärten. Man har minst 2 madrasser och 1 bäddmadrass. Sen är det typ 3 täcken och i den här lilla sängen hade jag 2 GIGANTISKA kuddar. Jag klagar i och för sig inte eftersom jag är besatt av kuddar men det blev rätt trångt!! 

Den bedårande hunden heter Westlie och tillhör Alex som jag delade lägenhet med :) Han var än jäkel på att rymma, men ack så söt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0