Ridsug? JAVISST!

Fredag kväll är här och jag har haft en rätt skön dag. Den inleddes med ett besök hos min kära sjukgymnast som idag lät mig trampa på en cykel i hela 10min! Jag hade kunnat trampa på ännu mer, så fantastiskt skönt det var! Jag är helt uppe i eld och lågor över att få cykla 30 minuter i veckan hahah! Men åter tillbaka till vad jag gjort denna dag, efter sjukgymnaste åkte jag ner till verkstan och kollade till min lilla bil som längtar efter mig och fikade med papsen. Snackade en hel del skit med alla där nere också. Kvällen har jag tillbringat i ridhuset och glott på träningarna där. Jag är så sjukt ridsugen och 6 månader känns som en oändlighet. Eller det är en oändlighet i och för sig. Hur faan ska jag överleva det här??




DAGENS MINNE!
Alltså när jag tittar på den här filmen som är från KM, jag och Madicken hoppar 1m och vinner!!, så fattar jag inte hur faan jag lyckades med det xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0