Rubrik saknas

Hallå där, allt väl denna söndags kväll? Själv är jag rätt slut faktiskt. Men ligger nermyst i sängen och ska glo på film med mitt monster :) Behöver lite extra sömn inatt eftersom denna helg varit dålig på att erbjuda det.

Såhär har min helg sätt ut:
Fredagen bjöd på utgång någonstans i Tumba med Sofie och Vero. Det blev en hel del vin och massa dansande. Helt klart en riktigt rolig kväll :) Kom i säng vid 3 någon gång.
Lördagen började med jobb 8-15. Var lite småseg men jag älskar mitt jobb så det får en alltid på topp! Dock dog jag när jag kom hem istället. Men det hindrade inte mig från att tagga om och göra mig redo för utgång. Men det tog stopp rätt tidigt eftersom min kära kompis Niklas inte hade leg med sig så kom han inte in. Hela gänget ändrade då planen och jag bestämde mig för att åka hem. Missade dock precis tåget så fick sitta och vänta i 1h på nästa.... Suck!
Idag var det jobb igen 8-17. Fick en hel del gjort idag vilket jag är nöjd med. Kollade lite på ponnycupen innan jag åkte hem till katten som jag är kattvakt åt. Vi bänkade oss  soffan och sov 1 timme, sen åkte jag hem och åt mat!

Ha en trevlig kväll nu för det ska jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0