Sunday of life

Dagen började med en fantastisk sovmorgon, underbart. Sen en lugn frukost med macka och kaffe :) Dock avbröts allt där sen eftersom katthelvetet försvann och vägrade komma tillbaka!! DÖDA KATTEN ! Men det fick bli mammas problem, jag åkte till Berga och kollade på när Helen tränade vilket var jätte kul och se. Sen skänklade jag runt lite för Helen på KB. Började kaos och slutade rätt bra :) Det är så jäkla kul att rida. Skulle kunna göra det 100 gånger om dagen minst!! 
Nu ligger jag i min säng och vilar mig lite, ska snart åka till pappa och Marre och äta middag. Måste byte om först, ligger fortfarande i mina svettiga ridkläder mohahaha ! 

Ha en fortsatt underbar söndag ! Vädret gör allt så mycket bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0