The runway

Hej bloggen, den här tisdagskvällen börjar lida mot sitt slut och jag befinner mig i hemma i min uderbara säng.
Den här dagen började med ridning på Enskede, red Hortensia som är så rolig att rida. Jag brukar föredra hästar med lite mindre motor i men henne ÄLSKAR jag. Sån underbar individ och riktigt rolig att rida. Dock lite knepig.
Jag och Sofie han även med att trycka i oss en hel del socker vilket betyder flum flum efterår. Lite lätt påverkade tjejer kanske xD
Efter skolan var det katter som stod på schemat och även lite plugg. Måste få klart alla rester jag lyckats samla på mig de senaste 3 åren.. Varför gör man inte bara allt när man ska??  Nu är jag som ovan nämnt bänkad hemma och ska snart glo på film och mysa med mitt monster :) Kan det bli bättre slut på en tisdag??
Skulle dock ha tryckt in ett litet möte med Madde idag också men hon mådde inge bra :( Krya på dig !


Här har ni sötnosen, hon är ganska liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0