big problemas

Jag har sådana jäkla problem just nu!! Toan är en trapp upp och jag ligger nerbäddad otroligt skönt i min säng och är så fruktansvärt kissnödig! Jag orkar verkligen inte gå upp men måste göra det snart innan det sker en olycka xD

Denna dag har varit rätt värdo.. Hade klasskampen i skolan och vår lilla klass kämpade ihop en andra plats, tycker det var rätt bra gjort faktist för att vara vår klass. Var även ut till pappa och hälsade på Izza, Sofie skulle rida också. Undrar hur det gick?? Hon skulle ha ringt när hon var klar men hur det gick med det vet jag inte.. 

Btw är det bara jag som älskar comhem reklamerna?? 

Ha en trevlig kväll på er! tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0