got to pump it up

Det går inge vidare alls med bloggandet känner jag :/ mina tappra läsare hänger kvar i alla fall. Det är alltid något :) Men ja vad ska jag rapportera om som jag inte redan skrivit om här... Idag klarade jag praktiska biten till förarbevis för terränghjuling. Vet inte hur man ska formulera den där meningen men det blir säkert bra. Nästa vecka ska jag skriva teorin också. Kul kul :):)
Imorgon väntar skola 8.30-12.30 och sen ska jag och min mor ut och leta efter en studentklänning. Snart är det faan dags alltså, ÄNTLIGEN!! 

Kan också meddela alla er att jag har en sån sjuk huvudvärk att jag snart tar livet av mig.. Har haft den konstant sen i lördags typ med ett uppehåll idag faktiskt på några timmar, men nu är den tillbaka = mindre najsigt.. 

Nu ska jag nog sova lite! Puss och godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0