Knasigheter pågår

Jag städade mitt rum i söndags och visste inte vart jag skulle lägga tvdosan utan att den var i vägen. Det enda jag minns i efterhand är att jag tog den från hyllan och flyttade den till ett ställe samtidigt som jag tänkte "jag lägger den här så jag vet vart den är!" Hur tror ni det slutade?? Jo den har varit spårlöst försvunnen sedan dess. Jag, Jennifer och Malin genomsökte rummet utan större resultat. Men nu för ca 10 minuter sedan kom jag på vart jag la den! I PAPPERSKORGEN!!!!!! Jävligt bra ställe måste jag säga... Tror jag har lite för mycket saker för mig just nu, för det mesta jag gör är lite halv konstigt faktiskt :)


Krambanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0