My heart i pounding for you

Usch vilken jävla skit det bjudits på... Sov drygt en timme i natt sen ringde far min och informerade att deras bil var påtänd utanför deras hus. Härlig fortsättning på dramat som hände innan... Sen var det bara lycka till med att kunna somna om.. Det hela resulterade i att jag 05.15 åkte till stallet sisådär två timmar tidig och började jobba. Helen var duktigt chockad när hon kom strax innan sju och halva stallet var färdigt :)

Malin kom som en räddande ängel vid halv ett så jag fick åka hem, jag sov typ ståendes vid det laget. Väl hemma total däckade jag i sängen. Nu ska jag krypa ner i sängen igen och låta sömnen våldta mig!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0