När solen skiner!

Nu är jag tillbaka och tänkte dela med mig lite av vad som händer just nu.
Jag är övergiven här hemma och det är rätt tomt i huset. Jag är inte den typen som trivs så jätte bra ensam faktist. Tycker det blir så tyst och tomt. Att jag sen är så fruktansvärt mörkrädd gör inte saken bättre direkt haha.

Idag har jag jobbat på brännan med Alex och Jennifer, vilket syns i mitt ansikte. Har lyckats fixa en röd näsa vilket är otroligt porrigt. NOT! Vi var även ut och pussade på lilla Iron som är så söt att jag snart snor hem honom!!

Nu är jag dunder trött och tänkte försöka sova lite så jag orkar med jobb imorgon :)

Bjuder på en riktigt sommarbild från idag :D


Juste glömde säga att jag och Jennifer var och hälsade på Niklas en sväng nu på kvällskvisten också, det var riktigt kul att få träffa honom igen. Blivit dåligt med det på sista tiden tyvärr :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0