Some days just feel good

Skrev precis ett mega inlägg som jag råkade trycka bort så får börja om... Kortar ner det lite den här gången :)
Denna lördag har inte bjudit på något speciellt hittills, men kvällen ska tillbringas med Jennifer så vi får se hur det slutar. Dagen började med jobbjobb och sen hämtade min älskade upp mig och vi for vidare mot Nacka Forum. Äntligen har jag hittat min studentklänning :) Den är sååå fin, jag älskar den. Ändå höll jag på att inte köpa den. Men i sista stund gick vi in och köpte den i alla fall. Och nu är jag K.Ä.R.

Gårdagen bjöd på en fredag, som alltid dagen innan lördag. Gjorde inget jätte speciellt mer är skola. Jag och mamma for runt i halva söderförorten och letade klänning. Gick inge vidare alls. Hittade knappt vita klänningar. Men nu har jag min klänning och är nöjd :D

Nu ska jag inte skriva mer för tror vi ska börja med mitt hår, vi ska nämligen lista ut vad jag vill ha för frisyr till min student och även på onsdag då det är studentfotografering :)

Tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0